5 tipp, hogyan legyen sikeres a vállalkozásod a Youtube-on
Közhely, hogy egyre inkább teret nyernek a videós tartalmak, nem hiába feküdt rá az Instagram és a Facebook is. Ma még azonban egyetlen nagy szereplője van ennek a típusú tartalomnak, és az a Youtube.
Ezért fontos, hogy ha vállalkozásod számára videós anyagot készítesz, készíttetsz, azt a videómegosztón is hatékonyan pörgesd. Ehhez adunk néhány tippet.
Tetszett a bejegyzés? Akkor lájkold a PostD Facebook-oldalát , és tuti nem maradsz le semmiről!
1. Ne a személyes profilod alá töltsd fel az üzleti célú anyagokat!
Legyen a vállalkozásodnak saját csatornája! Ha a vállalkozásod esetében a személyed van előtérbe helyezve, akkor sem néz ki jól, hogy a sörözős, strandolós videók mellett jelennek meg az üzleti célú tartalmak. Ha van Google-accountod, például Gmail-fiók formájában, akkor gyerekjáték csatornákat regisztrálni.
2. Szabd személyre a vizualizációt!
Ha vállalkozásodnak van logója, akkor azt érdemes beállítani háttérképként a csatornádra. Ha nincs menő logód, akkor rendelj egyet szabadúszó grafikustól! A Fiverren és az Upworkön érdemes körülnézni.
3. Tényleg legyen reklám a csatornád!
A csatorna és a videók leírásánál adj meg olyan kulcsszavakat, amik a termékeidre utalnak. Érdemes a lehető legtöbb helyen feltüntetni a honlapod linkjét.
4. Szerezz követőket!
Hívj meg embereket, és kérd meg, hogy kövessék a csatornádat! Ez azért fontos, mert értesítést kapnak, ha új anyagot töltesz fel.
5. Állíts elő hasznos tartalmat!
Az embereket főleg azért néznek szponzorált tartalmat a Youtube-on, hogy választ kapjanak a kérdéseikre. Szedd össze a szakterületeden felmerülő tipikus kérdéseket, és a videókban próbálj meg ezekre választ adni. Így nagyobb nézettséget érhetnek el az anyagok.