Már nem titok, mivel fognak bombázni a cégek a jövőben
A szakik szerint egyértelműen a videós tartalmaké a jövő a közösségi médiában. Erre világít rá a HighQ legújabb grafikonja, ami elég durva tényekkel támasztja alá, miért érdemes a cégeknek is fejleszteniük a videós tartalmukat.
Ma már egyébként sem nagy kunszt legyártani egy jó, HD minőségű anyagot, legalábbis az eszközkínálat elérhetőbb, mint valaha, és csak fel kell tölteni. Töltik is serényen a felhasználók a videókat, 1 hónap alatt több ilyen kontent kerül fel a netre, mint amennyi anyagot a tévécsatornák 3 évtized alatt produkálnak.
Tetszett a bejegyzés? Akkor lájkold a PostD Facebook-oldalát , és tuti nem maradsz le semmiről!
Ráadásul - valószínű a Facebook és az Instagram kapásból elinduló videóinak is köszönhetően - a felhasználók 65 százaléka a videó háromnegyedét megnézi, ami egész jó arány (ez persze az USA-ra igaz, de nagy nem lehet az eltérés máshol sem). A HighQ infói alapján pedig úgy tűnik, a felhasználók tényleg csípik a videós tartalmakat, elég sokan, és elég sok videót néznek tableten és mobilon. Csak a Facebookon naponta 500 millióan tesznek így.
Az adatokat itt éred el: